Redan onsdag

Veckodagarna går så himla snabbt. helt sjukt. På ett sätt är det väldigt skönt men samtidigt går det helt för fort. Inte alls långt kvar till skolan slutar. Och jag vet hur sjukt de kommer låta nu, men jag vill faktiskt inte de. Trivs så himla bra!! Jag hoppas verkligen att jag kommer in till hösten. Det hade varit så sjukt underbart. Åh jag vill verkligen!!
Till helgen har vi nog inte så mycket planerat. Min älskade ska nog träffa en vän och fixa någon bil? Så på lördagen är jag helt ledig. Skönt de, men har ingen lust att bara sitta hemma. Så jag hoppas att jag hinner komma på något fram tills de. Vi har pratat om att kanske bjuda hem connys föräldrar på middag? så de kanske vi kan göra till helgen :)
efter skolan väntar ett kaos mig där hemma. Behöver diska och dammsuga idag. Men ska först med Anne till höganäs. Frågan är om jag hinner allt idag? Man kan ju alltid hoppas. Gästrummet är nästan klart. Ska försöka få in lite bilder på det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0