Fan, fan, faaaaaan!

Hade redovisning idag om sekter. jag visste att en annan tjej också skulle redovisa om samma som mig. Och ville egentligen redovisa först. Men hon hann före. Hon missade lite i sin redovsing som jag tog igen. Jag vissade även en lite film. Men de som känns jobbigt är att hon tog all information :( Åh. jag fick bra kretick i från resten av klassen. Och läraren tyckte att jag gjorde ett bra jobb då jag hade skickat in de innan så hon kunde läsa det. Men de känns bara så faaaan! vill bara gömma mig nu :(

Kommentarer
Postat av: Marina

Sånt överlever man :)

Men märkligt ni redovisade om samma? då borde ni ju egentligen vara i grupp.

och Kritiken är bara för din utveckling. Se det som en skola det med



Kram

2010-06-14 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0