Helgen.

Åh eftermiddags passet är mycket bättre. Inga babblande tjejer brevid mig :P Men lektionen idag är seeeeg. Men kan inte gå tidigare idag. Idag får jag sitta här till 15.. Sånt är livet.

helgen har varit väldigt mysigt. Conny och jag vi gjorde inget i fredags. vi grillade och sen bakade vi en kaka och spelade lite wii på kvällen :) På lördagen körde vi en runda till centersyd :) Handlade färg till mitt hår... och sen gick vi o shoppa lite. På kvällen var vi hemma hos mamma och pappa. Katta o alva skulle sova över där i och med de skulle iväg tidigt på söndagen till flyggplatsen :) När vi kom hem fick jag ett ryck o färgade håret :) tjusigt tjusigt :) Frejas o fannys päls åkte avc igår. så nu är dem med sommar fina. Och på eftermiddagen tog jag en tur till havet med dem :) Vattnent var ganska högt igår så freja fick simma vissa gånger. Jag hade benen i havet. var inte så jätte kallt. Och sen så blev de grillning på kvällen :)
Jaha nu måste jag bara sitta en och en halv timme till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0