Onsdag

Känns som om det är torsdag idag. Men nej, det är bara onsdag. Och så är det. Sitter i skolan och bara finns.. har ingen riktigt ork att göra något idag faktiskt. Nog på grund av vädret. De hade inte skadat med lite mera sol? var har de tagit vägen? helt sjukt. Ja det är inte lätt..

I går hade vi lite grillning med skolan. Ett gäng som spelade fotboll. Mestadels killarna. Och sen vi tjejer som satt och tittade på. Och efter de blev de grilning. Grillade lite korv :) Hade en ganska trevlig stund även om det var kallt. Efter ett tag  började det att ösregna. Så då ringde jag conny och bad honom att hämta mig :) väl hemma var jag så frusen att jag knappt fick upp värmen.  Var rädd att jag skulle bli förkyld. Men ta i trä, det verkar jag inte ha blivit :)

Jaha, dags att börja skriva lite på sitt arbete nu så att de kan bli klar någon gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0